Bugün tatilimizin son günü olmasından dolayı içimiz açıkçası biraz buruk. Ama olsun önümüzde halen daha koca birgün var. Bugünü tamamen alışverişe ayırdık. Aracımıza atladığımız gibi Los Angeles’tan yaklaşık 1.30 saat uzaklıkta bulunan Camarillo Premium Outlets adındaki alışveriş kasabasına gittik. Kasaba diyorum çünkü gerçekten içeride birçok hall’un bulunduğu ve mağazanın yer aldığı bir açıkhava alışveriş merkezi burası.Burada mağaza mağaza gezip daha önceden sırf bu alışverişler için aldığımız büyük bavulumuzu doldurduk:) Fiyatlardan kısaca bahsetmek gerekirse TR’de 300-400 TL verip alınan Guess tshirtler burada 5-10 dolar civarındaydı. Özellikle amerikan markaları Guess, Tommy gibi çok uygun fiyatlıydı. Fakat Lacoste gibi avrupa markalarının fiyatı bizim oralara göre daha pahalıydı. Burada neredeyse yarım günü yedik. Buradan çıktıktan sonra dönüş yolumuzda meşhur Malibu Beach ‘ e gittik. Malibu sahilinde de gelmişken güneşlenmeden olmaz diyerek biraz uzandık ve okyanusun tadını çıkardık. Bir ümit belki bir ünlü görürüz dedik ama nafile:) Meşhur Malibu , Los Angeles merkeze yaklaşık 1 saat mesafede ve çok sakin bir bölge. Buradaki meşhur villalar (hatta bir tanesi Di Caprio’unmuş) okyanusa sıfır olarak yer alıyor.Fakat önündeki sahil devletin olduğundan dolayı ön tarafını kapatamıyorlarmış ve vatandaş bir umut Di Caprio’yu görürüm diye tüm gün villanın önündeki sahilde bekliyormuş:) Bunun üzerine Di Caprio’da bayağı rahatsız olup evini satmaya karar vermiş.İnternette yaptığım hızlıca bir dedikodu turunda bu bilgiyi buldum:) Benim anladığım kadarıyla ünlülerin bu bölgeyi seçmesindeki neden Los Angeles’ın bitmek bilmeyen yoğun hayatından bir nebze olsun uzaklaşıp daha sakin bir yerde yaşamak. Sonuçta merkeze de çok uzak değil hani 🙂

Malibu’dan ayrıldıktan sonra rutin kapanış turlarımız olan Santa Monica Beach ve daha nicelerinde boool bool yürüyüş yaptık ve içimiz burkuk bir halde otelimize döndük 🙁

This entry was posted in Amerika